HTML

Utolsó kommentek

2008.08.25. 19:29 Yspadden Penkaur

ByeZ

Annak idején (régnek tűnik, de nem volt rég) azt mondtam, hogy ameddig én vagyok itt az admin, addig bizonyos dolgok nem lesznek. Most nem sorolnám fel, hogy mely dolgok ezek -- mindenesetre ameddig én voltam itt az admin, addig ezek a dolgok nem voltak.

 

Mostantól nem én vagyok itt az admin. A jogokat átadtam Hannibal Barcanak.

 

Ami a saját bejegyzéseimet és kommentjeimet illeti: azokat töröltem. Másokéihoz nem nyúltam. Az eddigi szerkesztőség megosztott álláspontot képvisel. Ez teljesen rendben van. (Na nem mintha én lennék hivatva ezt minősíteni, de szerintem teljesen rendben van.) AoL, Sz.D. és JS úgy döntöttek, az ő korábbi bejegyzéseik maradjanak fent, aztán vagy írnak hozzá újakat vagy sem. H.Zs. megkért, hogy távolítsam el a bejegyzéseit. Megtörtént. H.B és Z.B biztosan folytatni fogják a blogot. A mai naptól H.B. az admin.

 

Ami engem illet: én magyar nyelven befejeztem a témát. Az okát már elmondtam, felesleges mögöttes indítékot keresni: nincsen. Egyszerűen csak elegem lett. Előfordulhat, hogy írok néha egy-egy kommentet, de ez sem nem ígéret sem nem fenyegetés. Majd ahogy érzem. Blogot, fórumot, ismeretterjesztő oldalt ebben a formában és magyar nyelven nem csinálok. Mint mondtam, döntésem végleges: és valóban az. No means no.

 

A blog menni fog tovább, az irányvonal megszabásához viszont ettől a perctől kezdve annyi közöm van, mint bármelyik kommentelőnek. (A kommentelési lehetőséget is visszaállítottam, szabad a gazda, tiétek a pálya.)

 

Have fun.

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://terminus.blog.hu/api/trackback/id/tr33632568
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása