Csak a szokásos, de ezúttal az emelkedő költségek között megjelenik és egyre inkább komoly szerepet játszik az emelkedő üzemanyagár. Most, 2008-ban.
A cikkhez tartozó kommentek között megjelenik a BKV szolgáltatásait nem használók járjatok gyalog-kórusa. És lesz, aki valóban gyalog fog járni, ami jelentősen megnehezíti a munkába járást. Pedig ez nem is Amerika.
Ha szereted az anyázást – és itt nem szokás – feltétlenül nézz be az Origóra.
Szeptemberig átalakul a fővárosi tömegközlekedés
Demszky Gábor főpolgármester május legvégén írta alá a hosszas viták után kialakított paraméterkönyvet. A tervezet első változatai olyan mértékű járatritkításokat tartalmaztak, hogy a főváros városüzemeltetési bizottsága nem fogadta el azokat. A BKV az első tervek szerint jellemzően a késő esti, illetve a hajnali közlekedésen spórolt volna, a tiltakozások hatására azonban jelentősen felpuhította a tervezetet. A hamarosan bevezetendő változatban a teljesítménycsökkentés mértéke összesen 2 százalékos, a BKV évente 1,1 milliárdos megtakarítást remél. A korábbi bejelentések szerint a terv bevezetése után 35 autóbusszal és 10 trolibusszal kevesebb közlekedik majd a fővárosban.
Paraméterkönyv - nem sok derül ki belőle
Utolsó kommentek